• dekretuj Faktury Kosztowe
  • przesyłaj i uzupełniaj Zlecenia Produkcji
  • składaj Zamówienia Wewnętrzne
  • przesyłaj i akceptuj Rachunki z pracownikami
  • składaj Wnioski Urlopowe i inne Dokumenty wewnątrzfirmowe
  • podpisuj Umowy z klientami

Akceptacja,
udostępnianie
i śledzenie
dokumentów

Dostępne Pakiety
KONTAKT »

Korzyści z używania systemu

Szybkie wdrożenie

Działający obieg dokumentów papierowych można natychmiast wprowadzić do systemu
i zacząć używać.

Działa jak wypełnianie, podpisywanie i przekazywanie kartki papieru. Dodatkowo daje pewność, że dokument nie zaginie.

Proste działanie

Sposób działania obiegu dokumentów może zostać zmieniony w jednej chwili poprzez wprowadzenie nowego szablonu, bez zmian programistycznych.

Elastyczna konfiguracja

Całe archiwum
w Twojej kieszeni

  • pełne archiwum dokumentów dostępne w twoim telefonie
  • drukowanie w dowolnym momencie
  • szybkie wprowadzanie dokumentów papierowych poprzez zdjęcia telefonem
Więcej o zdalnym dostępie

Wybierz swój tryb widoku

Uproszczony
jeśli najczęściej potrzebujesz tylko kluczowych funkcjonalności systemu

Rozbudowany
aby dowolnie przeszukiwać dokumenty oraz wykonywać dowolne akcje

Cennik pakietów AtiPaper

  • do 20 użytkowników własnych
  • do 1GB dokumentów
    (ok. 10tys stron skanów)
  • nieograniczony dostęp dla kontrahentów
  • wsparcie mailowe
  • 100 użytkowników
  • 10GB dokumentów
    (ok. 100tys stron skanów)
  • podpięcie pod domenę
  • własne logo
  • wsparcie telefoniczne
    i mailowe
  • zwiększony transfer danych


  • możliwość instalacji w infrastrukturze klienta
  • integracja LDAP, SSO
  • integracja z Intranet
  • kopia zapasowa na serwerach klienta
  • indywidualne ustalenia umowne prawno-techniczne
  • przydzielony opiekun klienta

    wsparcie programistyczne:
  • obiegi oparte o formularze HTML
  • implementacja struktury obiegów
  • integracja z systemami klientów
Skontaktuj się z nami »

Pakiet Mikrofirma
Darmowy

Pakiet Biznes
100zł / msc

Pakiet Enterprise

możliwość zakupu wielokrotności pakietów dla większej liczby użytkowników (pow.100) lub dokumentów (pow. 10GB)

Zarejestruj się:

Chcesz
wypróbować
AtiPaper?

Przykłady zastosowania AtiPaper

Podpisanie rachunku

Podpisanie rachunku przez pracownika. Dział administracji dodaje w systemie do odpowiedniego szablonu wpisy (nazwisko, kwota, data) i przekazuje dokument pracownikowi. Pracownik zatwierdza i zwraca administracji. Następnie dokument po podpisu dostaje kierownik.

Wniosek urlopowy

Pracownik uzupełnia szablon wniosku i przekazuje go do dowolnego użytkownika działu administracji. Poprzez kliknięcie użytkownik wskazuje miejsce, gdzie chce wpisać informacje (swoje dane, datę urlopu). Następnie przekazuje dokument.

Dekretacja faktury kosztowej

Dekretuj dokument i przekaż do księgowości.
Wprowadź fakturę do systemu. Uzyskaj niezbędne akceptacje i przekaż do działu księgowego.

Rozlicz delegacje zgodnie z przyjętymi procedurami.
Wprowadź dane na wniosku. Przekaż dokument i kontroluj co się z nim dzieje.

Rozliczenie delegacji

Dokumenty magazynowe

Elektroniczna dokumentacja przyjęć, zwrotów, przesunięć i wydań towarów.
Dowolne operacje magazynowe będą dokumentowane w wersji elektronicznej oraz przesyłane do odpowiednich działów.

Zewnętrzni kontrahenci

Potwierdzić (podpisać) dokument może osoba nieposiadająca konta w systemie. Na jej adres mailowy zostanie przesłana wiadomość z dokumentem oraz przyciskiem umożliwiającym potwierdzenie dokumentu.

Dowolny dokument

Dowolny dokument może zostać wprowadzony do systemu. Każdy użytkownik może zrobić zdjęcie dokumentu lub przygotować plik pdf i wczytać go do systemu. Następnie przesyła dokument do wybranej przez siebie osoby w trybie do wypełnienia lub do podpisu.

Porównanie z innymi rozwiązaniami

Wnioski i formularze wypełniane na kartce papieru mogą ginąć i są nieekologiczne. Dokument trzeba dostarczyć osobiście albo wysłać kurierem lub pocztą.

AtiPaper jest ekologiczny, szybki i tańszy niż przesyłka.

Dokumenty mogą być wysyłane mailowo. Zdarza się jednak, że nie jest jasne, kto odpowiada za dany dokument i co odbiorca ma z nim zrobić. Maile mogą też zostać przejrzane i "zapomniane".

AtiPaper daje pewność, że dokument nie zaginie.

Kartka

papieru

Mail

AtiPaper uzupełnia działanie istniejących systemów oraz odciąża dział IT.

Obiegi dokumentów zazwyczaj nie realizują obiegu wszystkich rodzajów dokumentów. Obejmują jedynie te najbardziej powszechne. Implementacja przez IT reszty dokumentów jest zbyt kosztowna.

Obieg

dokumentów

Archiwum

dokumentów

Archiwum dokumentów służy do gromadzenia dokumentów. Choć archiwizacja może być elektroniczna, to sam obieg dokumentów często jest papierowy.

AtiPaper może być integracyjne

z archiwum lub samodzielnie pełnić tę funkcję.

Procesowanie dokumentu w AtiPaper

1. Przygotowanie
Dodanie w systemie:
  • wgranie zdjęcia dokumentu
  • wybranie pliku pdf z dysku
  • wybranie szablonu z systemu

Wprowadzanie danych:
  • możliwe naniesienie danych na dokument
2. Przesłanie
Wybór odbiorcy:
  • inny użytkownik systemu
  • osoba niebędąca użytkownikiem systemu

Wybór trybu:
  • tryb umożliwiający podpis
  • tryb umożliwiający wprowadzanie danych
3. Kontrola
Odbiorca dokumentu może przekazywać go kolejnym użytkownikom.
Możliwe jest sprawdzenie:
  • osób posiadających dokument
  • czasu procesowania przez daną osobę
4. Podpis
Zaakceptowany dokument może zostać:
  • wydrukowany ze wszystkimi podpisami
  • przeglądany w dowolnym momencie
  • przekazany do archiwum w formie elektronicznej
    z kompletem podpisów
System powstał na bazie doświadczeń
z następującymi klientami:

Natychmiastowe

wdrożenie systemu

Skontaktuj się już dziś.


ul. Wiktorska 17a

02-587 Warszawa


Dział szkoleń i sprzedaży

Marta Wędołowska

tel: 535 514 014

mail: mwe@atinea.pl

Atinea Sp. z o.o.